Seireitei

Wednesday, July 01, 2009

Almost a year

Het is al weer bijna een jaar geleden dat ik mijn blog bij hield. Zelfs dat moment was een tweede keer dat ik mijn blog probeerder bij te houden en ook die is gefaald. Nu vind ik het toch weer tijd worden om een derde poging te doen. Zoals ze zeggen 3de keer is scheepsrecht.

ZO een korte update van afgelopen jaar: Druk geweest met school en werk. Het tentamen in de mijn vorige post heb ik gehaald....met een 9. Jammer genoeg kon ik niet de practica doen omdat ik moest beginnen met het labwerk voor mijn research project. Het research project is inmiddels ook afgerond, met een 7.5 en een mogelijke publicatie. Ze hadden het over een boek wat in het voorjaar uit moest komen maar het is al zomer en ik heb nog niets gehoord of gezien :S
Voor de rest heb ik nu al mijn vakken gehaald, op de masterclass na, maar dat kan ook niet omdat er in sep nog 2 college dagen geplaned staan.

Op dit moment ben ik met mijn masterthesis bezig... gaat over bodemonderzoek van grafgrond en mogelijke forensische applicaties. Echter kan ik nu niet zoveel verder omdat ik moet wachten op resultaten en data en mensen reageren niet op emails. Hier kan ik best gefrustreerd van raken, maar ja geduld is een schone zaak ofzo. Desondanks heb ik al 4 dagen niets aan mijn thesis gedaan behalve referencies en denk dat ik morgen maar mijn begeleider update over de delay.

En nu, waar zal ik de aankomende tijd overschrijven, over van alles en nog wat. Waarschijnlijk grotendeels over de Summer school in Newcastle van 19 juli-9augustus die op de planning staat. Heb er ontzettend veel zin in, ik ga alleen 3 weken weg naar Newcastle, Groot brittanie. Vind het ook heel spannend en een beetje eng, maar het wordt een geweldige uitdaging met intressante lessen, super leuke excursies en hopelijk een hoop nieuwe gezellige mensen.

Oke voordat iedereen denkt dat ik alleen maar aan school en werk zit even een paar woorden nog om dit te ontkrachtigen. De laatste tijd heb ik ook andere dingen gedaan, zoals gisteren de efteling met vrienden, een keer walibi met mijn neef en nichten, terrasjes gepakt met oud collega's of nieuwe kennissen van de acon. Daarnaast zijn er nog een aantal verjaardagen en persooneelsfeest, dus naast hard werken is er ook nog wel lol.

Nou dat was dan een lange update... maar ja het is nog een hele korte als je nagaat dat de vorige post bijna een jaar geleden was. Hopelijk update ik het deze keer meer dan eens per jaar :)

Cheers, M

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home